Pages

Subscribe:

10 May 2009

Tingkatan 6 & Matrikulasi

Salam Bloggers.

Tahniah kepada adik adik yang berjaya mendapat tempat ke matrikulasi dan tingkatan 6 rendah. Saya difahamkan semua akan melapor diri esok (11 Mei 2009) di destinasi masing masing. Alhamdulillah , berkat kesabaran, perjuangan kita telah berjaya. Harus diingat banyak lagi cabaran yang menanti kita di hadapan. Tidak lupa ucapan tahniah kepada ibu bapa yang banyak berkorban demi untuk melihat anak anak menggapai kejayaan. Tanpa sokongan ibu bapa anak anak tidak mungkin berjaya. Begitu juga kepada guru guru yang telah banyak memberi tunjuk ajar kepada pelajar. Harap adik adik jangan jasa dan pengorbanan mereka semua.

Paling penting jangan lupa jasa kerajaan Barisan Nasional. Kalau tidak kerana kerajaan menyediakan tempat tempat ini untuk kita belajar , mana mungkin kita dapat belajar disini.Kalau tidak kerana kerajaan membayar gaji pensyarah, bagaimana pensyarah ini akan mengajar kita. Hasil dari kemakmuran ekonomi, kestabilan politik ini lah, kerajaan dapat merancang pendidikan untuk kita.Saban tahun lebih dari RM 20 Bilion disediakan untuk merancakkan pendidikan negara. Hasilnya, kita berjaya melahirkan ramai doktor, arkitek, usahawan, guru, jurutera, ulamak, akauntan dan lain lain lagi.

Kepada adiK adik semua, KHUSUSNYA ADIK ADIK DARI DUN BUKIT PAYONG, Belajarlah bersungguh sungguh bagi membela NASIB diri sendiri, keluarga, bangsa dan negara tercinta.
SELAMAT MAJU JAYA

Salam Ikhlas dari

(ZAIDI MUDA)

No comments:

Contributors