Pages

Subscribe:

25 May 2009

Rakyat Dekat Di Hati


(Isteri Saya Turut Bersama Dalam Aktiviti Ziarah)


(Menanam Pokok Pinang Di Pintu Masuk Tanah Perkuburan Islam Atas Tol)


(Ziarah Warga Emas Di Kg. Atas Tol)

Salam bloggers

Saban hari saya akan turun ke kampung kampung bagi bersama dengan warga DUN Bukit Payong menjalankan aktiviti secara bersama. Seperti mana yang pernah saya katakan, Warga Bukit Payong akan bekerja bersama sama kearah kemajuan kesejahteraan DUN Bukit Payong.
Pada hari sabtu (23 Mei 2009) baru baru ini saya sempat bersama sama warga Atas Tol bergotong royong membersih tanah perkuburan. Kehadiran pada hari berkenaan dalam 150 org. Warga Atas Tol memang terkenal sebagai masyarakat yang bersatu padu. Setiap program yang dianjurkan sentiasa mendapat sambutan dari masyarakat setempat. Ini adalah sebahagian dari contoh yang baik bagi membina masyarakat sejahtera dan hidup harmoni diantara satu sama lain.

Selepas aktiviti gotong royong saya sempat bersama dengan Kepimpinan UMNO Cawangan & JKKK untuk aktiviti ziarah warga emas dan orang orang sakit. Lawatan ini bagi meringankan beban yang mereka tanggung. Dengan ada program ziarah ini rasa sunyi mereka akan terubat kehadiran pemimpin setempat yang mengambil cakna terhadap mereka. .Saya akan terus merasai denyut nadi rakyat dibawah. Sebagai pemimpin saya bercita cita untuk berkunjung sebanyak mungkin rumah yang ada dalam Bukit Payong. Moga Allah memberi kekuatan kepada saya.

No comments:

Contributors