Pages

Subscribe:

10 May 2009

Selamat Meyambut Hari Ibu

Hari ini 10 Mei 2009 merupakan hari bersejarah buat ibu ibu di Malaysia. Kerajaan BARISAN NASIONAL telah umumkan bahawa hari ini adalah hari ibu. Dikesempatan ini saya ucapkan Selamat Menyambut Hari Ibu buat semua ibu ibu di Malaysia khusus buat IBU IBU DI DUN BUKIT PAYONG. Ibu membawa pengertian yang besar kepada kita. Ibu adalah segala galanya bagi kita sebagai anak.

Pengumuman hari ibu oleh kerajaan ini adalah bukti keprihatinan kerajaan terhadap sumbangan ibu terhadap negara. Jika kita sebagai seorang pemimpin, seorang pegawai tinggi kerajaan, tokoh koporat hatta apa pun kedudukan kita hari ini, sejarahnya bermula dari seorang ibu. Itu lah insan yang mengandungkan kita, membesarkan kita dengan penuh kasih sayang, mendidik kita dengan penuh kesabaran. Oleh itu hargailah mereka ketika mereka masih hidup, jangan derhaka kepada mereka agar hidup kita mendapat keberkatan dari Allah s.w.t.

Di kesempatan ini saya ucapkan Selamat hari ibu kepada bonda saya , Bunga Binti Mamat
ibu mertua saya, Mariam binti Hamzah, buat isteri tersayang Robiah binti Khamis yang menjadi ibu kepada anak anak saya dan suluruh ibu ibu di Malaysia. Ditujukan khusus buat ibu di DUN BUKIT PAYONG.Moga ibu ibu semua diberkati ALLAH.

Wassalam

No comments:

Contributors