Pages

Subscribe:

07 September 2010

Salam Idul Fitri


Salam 2 all

Dikesempatan ini Saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat meyambut Hari raya Idul Fitri kepada muslimin dan Muslimat khususnya buat kedua ibu bapa saya, ibu bapa mertua, sahabat handai serta rakan taulan.

Ucapan ini juga saya tujukan buat YAB Perdana Menteri, YAB Timbalan Perdana Menteri, Menteri menteri kabinet, YAB Menteri Besar Terengganu dan seluruh pimpinan negara tercinta.

Buat pengundi pengundi dan rakyat saya di DUN Bukit Payong serta saf kepimpinan UMNO & Barisan Nasional , Selamat menyambut Hari kemenangan. Tidak lupa buat rakan rakan FB, Twitter dan pembaca setia blog saya.

Ucapan Hari raya ini juga saya tujukan buat semua kakitangan Pusat Khidmat dan kakitangan APMT DUN Bukit Payong. Juga tidak lupa kepada rakan rakan seperjuangan ketika di alam persekolahan di SK. Bukit Payong, SMK Bukit Sawa, SMK Padang Midin dan d Universiti Sains Malaysia. Buat guru guru dan pensyarah yang sentiasa setia memberi ilmu dalam dunia keilmuan.

Buat rakan rakan di Lembaga Muzium Negeri Terengganu, Kementerian Belia & Sukan Malaysia dan Jabatan Belia & sukan Negeri Terengganu. Disinilah tempat saya mencari rezeki sedikit masa dahulu.

Dikesemptan ini saya ingin menjemput semua ke rumah Terbuka saya dan DUN Bukit Payong pada 14 September 2010 bersamaan 5 Syawal 1431H bertempat di rumah saya 2769 Kg. Surau Hj. Yaacob, Bukit Payong, 21400 Marang Terengganu bermula jam 11 ph hingga 3 ptg.

Dihari yang mulia ini, saya mendokan agar negara kita terus aman dan makmur bagi menjamin kesejahteraan hidup rakyat Malaysia.

Selamat Hari raya Idul Fitri. Maaf zahir dan batin

No comments:

Contributors