Pages

Subscribe:

23 November 2010

Anwar manusia lupa diri

Salam 2 all

15 tahun yang lepas seorang insan bernama Anwar Ibrahim disanjung oleh rakyat Malaysia. Beliau mendapat segala kemewahan dan segala galanya semasa beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

Namun kini Anwar telah berubah sama sekali. Negara yang disanjung pada satu ketika dahulu diganyang habis habisan dalam ceramah dan ucapan di luar negara. Beliau telah lupa semasa beliau mendapat segala nikmat di negara ini pada satu ketika dahulu.

Inilah manusia lupa daratan. Inilah negara yang menjadikannya seperti yang ada sekarang. Disinilah beliau dilahirkan, dibesarkan, diberikan pendidikan dan dinobat sebagai orang nombor 2 dalam kepimpinan negara.

Namun segala galanya itu telah tinggal kenangan. Hari ini beliau melabelkan Malaysia tempat beliau berteduh ini sebagai tempat yang paling buruk di dunia. Pelabelan ini akan berterusan sehingglah cita cita beliau untuk menjadi Perdana Menteri tercapai.

Sesungguhnya Allah maha mengetahui dan maha adil , Oleh sebab itulah beliau tidak sempat diangkat untuk menjadi Perdana Menteri. Jika beliau menjadi Perdana Menteri, hancur negara ini. PKR ditubuhkan dengan satu tujuan iaitu untuk mengangkat Anwar menjadi Perdana Menteri. Rakyat jangan tertipu.

Fikr

3 comments:

PUU said...

HANYA TUHAN YG TAHU SAPA BENAR SAPA SALAH.. MOGA TUHAN TUNJUKKAN KEBENARAN DI DUNIA.

PUU said...

HANYA TUHAN SAJA YG TAHU SAPA BENAR SAPA SALAH... SEMOGA TUHAN DAPAT TUNJUKKAN KEBENARAN DI DUNIA...AMINNNNNNNN...

Been said...

Bukankah yang meminggirkan orang Melayu dan Islam selama ini UMNO sendiri sepanjang lebih 53 tahun penguasaannya!

Contributors